toepassing
voordelen
mogelijkheden
koarwn

support
bestellen
screenshots
tips
  Home Sitemap Contact
Online enqueteren en digitale vragenlijsten
homebestellenconditiescontact
 



Klanttevredenheid

Eén van de belangrijkste veranderingen in de nieuwe ISO 9001:2000-norm is dat de organisatie structureel moeten werken aan de verhoging van klanttevredenheid.

De nieuwe norm gaat uit van procesbenadering. Klanttevredenheid moet steeds opnieuw worden gemeten. De resultaten moeten worden gebruikt bij het vaststellen van het beleid en verbeteracties.

klanttevredenheid ISO 9001:2000 norm
 


De norm laat u vrij hoe vaak en op welke wijze u klanttevredenheid meet.

IERS biedt u een uitstekende oplossing om te voldoen aan de ISO 9001:2000-paragraaf ‘klanttevredenheidsmeting’. Een groot voordeel is dat u ook permanent kunt meten. Door de enquête het hele jaar open te houden kunt u uw relaties na een bezoek/order/levering vragen de enquête in te vullen. Dit geeft een nog hogere totaalrespons en biedt tevens de mogelijkheid om bijvoorbeeld kwartaalrapportages te maken.


Meer informatie

 
 
 
 © 2014